Feb 3, 2010

AFTER YEARS....

ASSALAMUALAIKUM..

hari ini dlm sjarah, kitorg kena b'diri ats kerusi sbb xdpt jwb soalan arab. kelakar je ble pikir..dh bpe lme aku x kne denda b'diri ats kerusi..last kne pn time sek ren. 2 pn aku dh x igt mase darjah bape..rasa2 cm xde sbb aku ni blh di kategorikan as good student(bkn naik lif tkan sndiri, ni kenyataan). nasib baik kne ats kerusi je..ustaz klu blh nk sruh kitorg sume naik ats meja p tkut meja 2 x mampu nk menanggung msing2 yg dh gedang gedabak ni..p yg peliknya, aku x rasa tnsion plak even kne denda sbb nye sume org kena kot...bkn aku sorg je..lg 1, aku yg slah sbb x dpt jwb. even tau pn, aku x cnfiden lngsung nk jwb..camno ni...ni lh pngalamn t'baik aku..klu x time ni, ble lg nk kne denda naik ats kerusi kn...pepun pas ni still de dnda lg..selagi x dpt jwb, selagi 2 kena diri..agk2 blh kurus x klu diri je..klu vlh, aku sanggup bt2 x dpt jwb tiap2 minggu..hahaha.

WASALAM....

No comments:

Post a Comment

 
Dear Diary Blogger Template